Ovdje se ne radi o osudi svake molitve u javnosti, naime na Pepelnicu su bila čitanja o molitvi, postu i milostinji sa porukom da to ne činimo samo zato da budemo viđeni, da nas drugi vide i hvale, nego u skrovitosti svoga srca. Svjetovni mediji su izokrenuli tu poruku u to da kršćanin ne smije moliti u javnosti, jer im ovdje smeta sama poruka molitve protiv pobačaja koji je aktualna tema u zakonodavstvu.
U javnosti se smije moliti, ali pritom treba osuditi farizejsku molitvu, kada iskorištavamo molitvu za samohvalu prikazujući se vjernicima ili tražeći da nas hvale. Naprotiv Crkva ima organizirane javne molitve, kao što su procesije po trgovima na Cvjetnicu i Tijelovo. Mnoge su još situacije molitve u javnosti, poput kratke zahvalne molitve u restoranu prije jela, a ono što Crkva traži je da svaka takva molitva bude iskrena, da ne padnemo u napast da molimo samo da budemo viđeni i hvaljeni.
Konkretno u ovom je slučaju važniji širi kontekst...
viewtopic.php?f=16&t=2534&start=15#p45725Razlika između bilo koje crkvene organizirane javne molitve, kao što su procesije i sl., i ove vrste molitve jest u tome što je ovo svojevrsni društveni aktivizam (s ciljem da se bude u medijima i da se o tome raspravlja, tj. da se bude viđen), ali krenulo je po zlu pošto je toliko negativnog naboja na društvenim mrežama povukla ova "molitva" da bi ubuduće trebalo moliti u naknadu za počinjene grijehe...
Dakle, slažem se s tobom, nije problem u tome što je molitva javna, niti što se zbiva na trgu... nego u tome što u javnosti ne postoji konsenzus o bitnim moralnim pitanjima koja su u središtu nakana (a to smo znali i prije!), pa je dotična molitva povukla za sobom toliki medijski teret (napad)...
Moje pitanje (slično kako je i nadbiskup Uzinić postavio): nema li drugog načina?
Što je s onim prijašnjim metodama evangelizacije... trebaju li zaista svi katolici izlaziti na trgove i ljevičarskim metodama demonstracije poticati tako osjetljive teme...?