Melanie i Maximin, biskupija Grenoble, Francuska, 1846.g.
La SaletteOno što sam pronašla o ovim ukazanjima i porukama jest da dio koji je crkveno priznat zapravo
u potpunoj suprotnosti s onime što se (na netu, najčešće neprovjereno) širi. Život i sudbina vidjelice Melanie vrlo su kontroverzni, a navodno su njene lažne poruke kroz proteklo stoljeće i pol uzrokovale dosta otpada od vjere i raskola.
Djevicu Mariju, koja se ukazala 19. rujna,
1846.g. vidjelo je dvoje pastira. Biskup Grenoblea još je iste godine priznao ukazanja i odobrio štovanje Djevice Marije pod naslovom koje sadrži ime mjesta - La Salette. Poruka koju su djeca čuli proslijeđena je
Papi Piju IX, koji ju nije za vrijeme svog pontifikata javno objavio.
U svom kasnijem životu vidjelica
Melanie postala je kontroverzna ličnost. Novi biskup Grenobla puno je puta doživio neugodnosti pokušavajući je braniti, međutim ona je bila svojevoljna i nije poštivala ničiji autoritet. Svoju vjerodostojnost narušila je uključujući se u društvo raznih teoretičara zavjera, francuskih rojalista (Bourbonaca), okultista i protestanata. Pokazujući velik interes za apokaliptičku literaturu raznih "vidioca" počela je sama prorokovati o nadolazećim apokaliptičnim ratovima između velikih sila, koji su se trebali dogoditi 60-tih godina 19. st.
1851. biskup Grenoblea odlučio je javno obznaniti kako je "misija dvoje pastira završena" i kako je cijeli slučaj sad u rukama Crkve. Želio je time okončati Melanine daljnje i neprestane pretenzije.
Međutim, nakon I. vatikanskog sabora i dekreta
Pastor Aeternus (o papinoj nezabludivosti) Melanie se
1973.g. javno suprotstavila Crkvi svojom porukom koju joj je Gospa "povjerila": "Rim će izgubiti vjeru i postati sjedište Antikrista". Prema Unity Publishing-u i drugim izvorima tu poruku je najvjerojatnije posudila od Martina Luthera koji ju je prvi upotrijebio u svojoj opoziciji Katoličkoj Crkvi 1540.g.
Godine
1879. (15. studenog) tu je poruku objavila u knjižici kao svoju "originalnu poruku / tajnu" iz 1846.g., s imprimaturom biskupa Zole (Lecce, Italija). Vatikan je reagirao stavivši tu knjižicu u
Popis zabranjenih knjiga (Index).
1901. g. o. Gilbert Combe objavljuje svoju verziju Melaninog pisma iz 1873. Njegova knjiga je također uvrštena na Index.
1906. g. još je jedna njegova publikacija o La Saletteu zabranjena.
Međutim, od početka su Melaninu poruku iz 1873. g. koristili i eksploatirali antiklerikalci i francuski slobodni zidari u svojim napadima na katolike. Sva izdanja te Melanine poruke (1916., 1923.g.) bila su odbačena od strane KC.
Neki kao Jean Colin i Gaston Tremblay svojim su "viđenjima" nadopunjavali Melanine poruke, osnivali sekte ("Obnovljena Kristova Crkva, Lyon; "Apostoli posljednjih dana", Quebec) i samo-proglašavali se papama.
Na web-stranici "Molite draga djeco" i u knjigama "Grmljavina pravde" i "Veliki znak 1" objavljena je, nažalost, ta lažna poruka s imprimaturom iz Leccea uz navod:
"Katolička Crkva je Poruku Majke Božje iz La Saletta odobrila za javnost 15. 11.1879." Međutim, taj imprimatur (priznanje) višestruko je poništen Indexom i crkvenom zabranom svih knjiga u kojima se ta poruka spominje, (tako da je taj navod obmana).
Prava poruka koju su Melanie i Maximin 1851.g. dostavili Papi pronađena je 1999. u vatikanskom arhivu i vidljivo je kako proturiječi Melaninoj kasnijoj poruci. Za primjer, u njoj se spominju nadolazeći progoni Pape, ali i njegova konačna pobjeda (trijumf).
Kao zaključak, Crkva vjernicima
ne preporuča vjerovanje u nadnaravnost događaja u La Saletteu opisanim u knjigama i pismima vidjelice Melanie. Priznanje je isključivo zadržano za jedno ukazanje (1846.g.) i za neka čudesna ozdravljenja.
Izvori i prijedlozi za daljnje čitanje:http://en.allexperts.com/e/l/la/la_salette.htmhttp://www.miraclehunter.com/marian_app ... index.htmlhttp://www.miraclehunter.com/marian_app ... 1_01e.html