Osobno, nakon Kuharića nisam vidjela dostojnog nasljednika (kao ni nakon Tuđmana, ah, lijepih li vremena).
Bozanić nije imao glas potreban za takvo mjesto (mislim na fizički aspekt) što bi se dalo zanemariti da je i s takvim glasom rekao nešto što bi valjalo zapamtiti (svi se spominju "grijeha struktura", meni ni to nije bilo dojmljivo). Ne sviđa mi se bojanje kose što pokazuje na sklonost taštini, za mene veći grijeh kod svećenika. A o glasini za koju su mi se neki kleli da je istinita, bolje da ne govorim.
Njegov nasljednik... stav o Međugorju, za mene minus, dalo bi se prijeći preko toga, opet, da sam "ulovila" neku srčanu propovijed. Ali ništa od toga. Oni, stalno naglašavam, po meni, samo odrade posao. Nema tu gorljivosti, plamena, ne kažem da svaki svećenik mora biti dobar propovijednik, ali, meni je to bitno, bitno mi je da osjetim snagu vjere, da me takne, da vidim kako gori Duhom Svetim.
Ovo je odgovor na prethodni post, prije ovog, valjda istovremeno šaljemo.
Kuharić je imao vrlo, vrlo duge propovijedi kojih se nitko živ ne sjeća, a providnost Božja je odredila da bude pastir na razmeđi komunizma i sadašnjeg vremena; znakovito se postavio u vrijeme Domovinskog rata tako da se ljudi više sjećaju njegovog glasa, mirnoće, ljubaznosti i on je činio što je zapravo glavna uloga pastira - a to je okupljanje Božjeg naroda (naučavanje je tek druga zadaća).
S ovim zadnjim premještajima svećenika shvatila sam da trebamo biti ponizniji, da dobijemo onakve pastire kakve izmolimo i kakve zaslužimo... Ne treba suditi prije vremena.. Dvije bliske osobe rijetko kad se slažu oko toga u kome je Duh Sveti vidljiv, a tko je bez Duha, tako da "osjećaj gorljivosti" može biti individualan. Ponekad je biskup / svećenik znak vremena i dar Božji koji nam daje baš za ovo vrijeme (tako sam ja prihvatila Kutlešu). Mislim da trebamo biti više uz svoje pastire.. u međuvremenu je objavljen prvi intervju novog prefekta:
https://www.bitno.net/vijesti/vatikan/p ... vu-odluku/Na pitanje novinara smatra li da je nauk nešto što se mijenja, novi prefekt je odgovorio da se nauk ne mijenja jer je „u konačnici riječ o nedokučivom, čudesnom i nepromjenjivom otajstvo Trojstva izraženom u Kristu“.
„Njemu se nema što dodati. Druga stvar je naše razumijevanje tog nauka, a to se zapravo promijenilo i nastavit će se mijenjati“, kaže Fernández.