Jasno, razumijem, to je kao stvaranje Crkve u Crkvi.. Djeluje isključivo.. Mada znam da neke zajednice imaju takve programe da čine mala hodočašća, svaki put slave misu u drugoj crkvi, a obavještavaju se samo međusobno. Dok netko naleti na takvu misu sigurno se pita: otkud sad ovi?
Ali onakve privatne mise povrh uobičajenih (i k tome još "reklama" na blogovima...

) ne znam koliko je to u skladu s normalnim, a koliko sa stvaranjem elitizma u Crkvi...
Imali smo temu i o karizmatskom pokretu (i o zloporabama u njemu), a o sličnome su pisali i biskupi 2020. godine:
https://hbk.hr/karizmatski-pokret-i-obn ... auk-vjere/VIII. Načela Crkve za ispravno djelovanje karizmatskih pokreta25. Od karizmatskih pokreta i molitvenih udruga i zajednica Crkva očekuje da se drže ovih načela:
...
3) Da budu povezani s mjesnom i sveopćom Crkvom te da ne padnu u napast da povjeruju kako su samo oni jedina prava Kristova Crkva (EN, br. 58, RM). „Nijedna karizma ne oslobađa od navezanosti i podložnosti crkvenim pastirima“ (KKC, br. 801).
...
7) Da uvijek zadrže univerzalnu životu perspektivu i da ne poprime obilježje sektaštva (EN, br. 58).
...
VI. Nejasnoće i poteškoće vezane uz karizmatsku obnovu i pokrete1)
Stvaranje geto-mentaliteta: Bijeg od svijeta u vlastitu zajednicu koji se događa zbog nesposobnosti pojedinaca da se suočavaju s poteškoćama u svijetu.
2)
Elitizam: kad pokret sebe smatra Crkvom u malom, a ne u Crkvi. Radi se o opasnosti da neki karizmatici sebe smatraju nad-kršćanima i da su u neposrednoj vezi s Duhom Svetim. Zbog toga mnogi biskupi i župnici dovode u pitanje djelovanje crkvenih pokreta ili ih ne dopuštaju na svome području.
...
13)
Svećenici otuđeni svojim dijecezama: Neki pokreti formiraju svoje svećenike na svojim seminarima po svojim karizmama i za svoje potrebe.
14) Apsolutiziranje vlastitog kršćanskog iskustva kao jedino valjanog.
15)
Zatvaranje zajednice u sebe: opasnost da zajednice slijede samo vlastite pastoralne programe.
16) Nepridržavanje liturgijskih propisa Crkve.