To su grozne stvari i za svaku osudu i treba ih rezati u korijenima, a ne davati temelje da se radi određenih loših svećenika u crkvi baca ljaga na cijelu Crkvu!
Ta dva primjera su vjerujem iznimke unutar karizmatskog pokreta i na temelju njih ne traba izvlačiti neke krive zaključke u vezi kariz.pokreta u hrvatskoj i svijetu općenito
Za tog Rupnika sam čuo, jer smo ranije pisali o njemu-on je slikar, vitražist , ufređuje razne crkve, jel tako?
KC takve stvari treba izvesti na čistac, gdje god postoji osnovana sumnja predati stvar civilnim državnim odvjetništvima, a ne zataškavati stvari ili samo izvršiti premještaj xy svećenika
Ta dva primjera su vjerujem iznimke unutar karizmatskog pokreta i na temelju njih ne traba izvlačiti neke krive zaključke u vezi kariz.pokreta u hrvatskoj i svijetu općenito
Devijacija, kaznenih djela ( pedofilije, pederluka, zlostavljanja itd) ima u svim redovima, svim zajednicama i bratstvima Crkve, u svim državama, među svećenicima, biskupima, đakonima , redovnicima...svagdje ima loših i kriminalaca...nema ih hvala Bogu u velikoj mjeri kako to žele prikazati svjetovni mediji
Slažem se, pa da je i samo jedan slučaj - grozno je. Istina je da ta zlodjela svjetovni mediji napuhuju, a Isus je sam rekao da će u Crkvi biti kukolja i da se sav kukolj neće na ovom svijetu istrijebiti, nego na drugom. Te dvije zajednice mislim da nisu bile dio karizmatskog pokreta, ali vodili su ih "karizmatični" vođe. Za njih se ustanovilo da su bili narcisoidni, skloni duhovnom zlostavljanju i manipulacijama, ali i da su imali oko sebe ljude koji su svojom šutnjom prikrivali sve to (i ne znam na koji način opravdavali!). Kad grijeh prijeđe s pojedinca u sustav, onda treba zajednicu jednostavno raspustiti ili skroz reorganizirati (kao što je bio slučaj s Legionarima).
Kad je sv. Pavao pisao Korinćanima dao im je dva savjeta koji važe u svako doba: ne smije se vjernik toliko vezati uz "duhovnog vođu" da zaboravi Krista (i njegove zapovijedi) i drugi savjet: bježite od bludnosti... Ima manipulatora koji "ljubav prema bližnjemu" tumače na krivi način (kao da se traži emotivna vezanost ili da je u tjelesnoj ljubavi sve dopušteno), a ako su na mjestu duhovnika, njihovi savjeti (a ustvari izokretanje nauka) mogu zavarati slabe duše i utjecati na savjesti.. Kako inače protumačiti "vezu" časne sestre i svećenika ili da ona njemu bude model za likovne radove...