gran senal je napisao/la:
U tom dokumentu je dio o liturgiji opisan iznimno šturo, te se ne mogu pronaći odgovori na slijedeće, po meni važne, primjedbe:
1. Misa nije "žrtva": Crkva, na oltaru, ne prinosi Bogu nikakvu žrtvu;
- umjesto oltara, samo je stol, koji u euharistiji dopušta svečana slavlja među braćom ujedinjenom istom vjerom u uskrsnuće;
- posvećeni kruh i vino samo su simboli prisutnosti uskrslog Krista koji ujedinjuje prisutne komunicirajući im svoga duha, čineći ih tako sudionicima pobjede nad smrću;
- Misu, tako shvaćenu, ne slavi svećenik, nego okupljena zajednica od koje "izvire Euharistija."
2. Euharistijsko štovanje nema nikakvog značenja, ono negira istinsku, stvarnu i substancijalnu prisutnost Krista pod sakramentalnim prilikama. Čini vjere kao što je klečanje pred tabernakulom, česta pričest, sati adoracije, blagoslovi, procesije, euharistijski kongresi, itd. nemaju nikakva opravdanja. Ne potvrđuje se jasno i izričito realna prisutnost i transupstacijacija.
Navedene primjedbe (uz ostalo) se mogu pronaći u člancima na slijedećim linkovima, već navedenim u ranijim postovima:
http://www.paxtibi.net/?page_id=42https://www.dropbox.com/s/4clyn0coe3lfrr1/Zašto-neokatekumenima-kažemo-ne.pdf
Molim nekog upućenijeg da argumentirano pojasni da li gore navedene tvrdnje stoje ili ne?